loading...
In ja hame chi darhameeEe
tamana بازدید : 455 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ حسم کن از امین رستمی با متن ترانه شعر

 

متن ترانه شعر آهنگ حسم کن از امین رستمی

منو حس کن یه لحظه من همین نزدیکیام
لحظه لحظه میزنه
دل ِ من حالا می خواد
هرچی دوست دارم ِ تو دنیا بگم به تو
حس کنی احساسم و
تپشهای قلبمو
********دهکده دانلود*******
حسم کن حالا به تو نزدیکم یالا
تب عشقمون بره بالا
بالا
بالا
حسم کن حالا به تو نزدیکم یالا
تب عشقمون بره بالا
بالا
بالا
********دهکده دانلود*******
عاشق ِ خیره شدن توی ِ چشمای توام
عاشق حس کردن
عطر موهای توام
توی این دیوونگی من خودم پای توام
من تو دنیای توام
محو چشمای توام
********دهکده دانلود*******
حسم کن حالا به تو نزدیکم یالا
تب عشقمون بره بالا
بالا
بالا
حسم کن حالا به تو نزدیکم یالا
تب عشقمون بره بالا
بالا
بالا

برای دانلود کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 1,612
  • بازدید کلی : 111,626